dissabte, 5 de novembre del 2011

Segon aniversari del bloc

El temps passa que no me n'adono i encara que sembla ahir, ja fa dos anys que amb la idea i ajuda del Pere vaig començar a publicar aquest bloc.
Com va veure que m'ho agafava seriosament hem va explicar les regles bàsiques i espavila't.
Primer era un bloc amb notícies de l'Ateneu Bisbalenc, ja que en aquell moment jo n'era de la Junta, i més endavant ja van ser de tot el poble.
Vaig pensar que a la gent de La Bisbal que viu a fora li agradaria tenir notícies del seu poble.
I crec que vaig encertar perquè aviat vaig començar a tenir notícies de gent que el seguia i m'animava a continuar.
Durant aquest últim any he tingut una mitja de 2.400 visites mensuals ( tenint en compte que al poble hi vivim dues-centes cinquanta persones i poques més hi tenen casa) ...
He tingut visites de divuit països diferents ( moltes d'elles de bisbalencs que pensen amb el seu poble quan en son lluny).
D'Espanya, França, EE.UU.,Regne Unit, Polònia, Bulgària, Bèlgica, Alemanya, Itàlia, Islàndia, Taiwan, Holanda, Marroc, Brasil, Senegal, Mèxic i Suècia.

Fa uns dies vaig rebre un missatge que deia:

"Gràcies Irene. Soc la Mª Dolors de ca l'Agutzil i em fas sentir com si fos al poble."

Comentaris com aquest em donen ànims per continuar.
També vull agraïr a tots els que em donen idees i fotos per a publicar.

Gràcies a tots i a totes.

1 comentari:

  1. felicitats per aquet 2º aniversari,continua que esmol maco lo que fas

    ResponElimina